Welkom bij WiWiri Sani
Wist je dat het woord W'wiri uit het Surinaams komt en verwijst naar haar van mens of dier of bladgroenten en kruiden? En Sani betekent gewoon 'dingen' of 'spullen'. Om het uit te spreken zeg je alleen de laatste 4 letters wiri en Sani zeg je de korte A, exclusief accent.
Elk bedrijf moet een visie hebben, dat is zo klaar als een klontje. Maar weet je wat? Toen w'wiri sani geboren werd, hadden we onbewust een visie te pakken. We wilden kick-ass producten maken die vooral goed zijn voor jou.
Geen rare chemicaliën, maar eerlijke en natuurlijke producten van topkwaliteit en dat jij waar voor je geld krijgt, zonder dat dit ten koste gaat van je portomonee.
We creëren onze producten op basis van de natuurlijke schatten , opgepept met een snufje wetenschap.
Wat wij doen is eigenlijk gewoon common sense: al sinds mensenheugenis staan we onder de douche en smeren we onszelf in. Maar de laatste jaren zijn veel producten nodeloos ingewikkeld, synthetisch, geëmulgeerd en hebben ze een houdbaarheidsdatum van hier tot Tokio. Bij ons slaan we die onzin over! Wij doen altijd ons best om onze producten zonder conserveermiddelen te maken, zonder de werking in gevaar te brengen. Maar conserveringsmiddelen; Dit goedje is een ware rockster in de wereld van lichaamsverzorging. Het houdt nare bacteriën, schimmels en gist op afstand, zonder dat er enge stofjes als parabenen of formaldehyde aan te pas komen. Een absolute must-have! Dit betreffen alle producten waar water een ingredient is.
Zijn we al 'au naturel'? Nog niet helemaal, maar hopen er zsm te zijn! Onze verpakkingen; "Plastic is de duivel!", "Zonde van die plastic verpakkingen", "Niet echt milieuvriendelijk van je". Gebruik je wel eens plastic? Dan klinken deze kritieken je vast bekend in de oren, vooral als je in een milieubewuste omgeving verkeert. Maar, is het allemaal wel zo eenvoudig?
Uhm...denk even aan ons biologische etenswaar, waarom is dit duurder dan de niet-biologische producten?
Spagaat: Zetten wij de prijs hoger om de kosten van de verpakkingen te dekken, of geven we jou liever een product waar je écht iets aan hebt zonder dat je portemonnee huilt? De vraag is: wat is jouw keuze? Wij krabben ons nog even achter de oren!
Dus, laten we even de balans opmaken: We zijn pas vier jaar in het vak, maar onze producten zijn al bloedmooi! Eerlijkheid duurt het langst, daarom doen wij niet aan gladde verkooppraatjes. We hebben geleerd dat het geen zin heeft om spullen eindeloos te bewaren. Het is belangrijk om producten te hebben die bij elke behoefte passen. Wat hebben we écht nodig om lief te zijn voor ons grootste orgaan. Laten we creatief zijn en nieuwe producten bedenken die onze visie op alle vlakken waarmaken.